poniedziałek, 6 lipca 2015

Coś...

Hej, mogę stwierdzić, że jestem dziwna. Serio. Już wyjaśniam dlaczego:
Zaczęłam pisać nowe opowiadanie, by opublikować je gdy skończę tego bloga,
ALE
wpadł mi do głowy drugi dobry pomysł na fanfiction
(zaznaczam, że nie posiadam zdolności pisania dwóch blogów na raz!)
Jak to u mnie -,-
Więc mam zamiar w tej sprawie się do was zwrócić ;)
Opiszę, a może raczej zarysuję fabułę i proszę byście napisali mi co jest lepsze
Liczę na Was!

1.
Przeprowadzka do Londynu. Z jednej strony chciałam, a z drugiej nie. Bałam się nieznanego, inny język, szkoła ludzie. Ale nie był o czym gadać. Tak więc zaczynam przygodę. Pierwszy dzień:
Nie jest najlepiej. Oprócz tego, że poznałam Gale, wszytko inne jest do bani. Na przykład: Pan Zayn Cholernie Przystojny Kretyn. Jest dupkiem. Ale nie pozostaję mu dłużna. Mam nadzieję, że w końcu się odczepi. W czasie wolnym od szkoły, postanowiłam zająć się czymś dobrym. I wtedy poznałam Kennetha...

2.
Perspektywa wakacji w miejscu, którego nazwy nie umiem wymówić mnie nie przekonuje. Rodzice się jednak uparli, a więc muszę jechać. Gdyby nie ten Przylep - moja młodsza o dwa lata siostra Gisele, byłoby lepiej. Uwielbia mnie wkurzać, więc nie dziwię się kiedy rodzice dowiadują się o imprezie na którą się wymknęłam. Nie żałowałam, mimo że moją karą było spędzenie całego czasu z nimi. Poznałam tam kogoś niesamowitego. Nadal czuję jego słodki pocałunek i nadal uważam, że to mi się śni. Wiem, że więcej go nie spotkam, ale na moich ustach nadal widnieje uśmiech...


Jeśli wiecie co chcecie, zapraszam do ankiety!

3 komentarze:

  1. Hmm dwa mi się podobają,ale wybrałabym pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to oba pomysły mi się podobają, ale chyba bardziej dwójka. Przeprowadzka do Londynu, to takie trochę oklepane, ale zależy jak to napiszesz ;)
    Za to dwójka to coś innego: ta zakazana, niespęłniona miłość :)
    Ale pamiętaj, ż e wszystko i tak zależy od Ciebie, możesz np. napisać na początku jedno opowiadanie, a póniej drugie ;)
    Pozdrawiam!!!
    Magiczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwiedzaj, a nie internety przeglądasz!!! :-*
      Dzięki za opinię ;-*

      Usuń